måndag, oktober 25, 2010

Börjar om...

Jag bloggade tidigare under namnet Fertilitetsturisten, men jag valde att sluta då min son föddes. Jag hade många läsare, och alla jag kände visste att jag bloggade. Det kändes för mycket till sist, för privat. Men jag saknar bloggandet, och jag tänker nu försöka mig på det igen. Om någon i min närmaste familj hittar hit så ber jag er att inte läsa. Vi pratar ju så mycket ändå... Och jag behöver bloggen som en privat ventil.
Så tack för att ni respekterar detta.

Men till er andra! Välkomna!
Jag har försökt mig på lösenordsskyddat bloggande på wordpress, men det funkar inte för mig. Jag är en Blogger-tjej helt enkelt. Jag har också försökt att starta några andra bloggar, men det har runnit ut i sanden. Jag är och förblir Fertilitetsturisten. Att blogga som någon annan går inte.Så här är jag igen.
Fertilitetsturisten är tillbaka.
Skriver om Fertilitetsturistens son.